Anularea curselor de tren Chişinău-Ungheni şi Ungheni-Bălţi-Slobozia a stârnit primul val de nemulțumiri în rândul călătorilor. Ei spun că lipsa acestor curse va crea o degringoladă, la fel cum a fost cazul anulării cursei Chişinău-Ocniţa în luna decembrie anul trecut.
„Va fi mai greu de circulat. Eu lucrez și nu știu cum să mai ajung la destinație ”.
„Foarte rău. Oamenii lucrează aici și le va fi forte greu să ajungă ”.
„Eu tot lucrez la calea ferată. Cred că de acum încolo va fi cu mult mai greu de circulat, mai ales pendru cei care mergeau la lucru cu aceste curse ”.
Motivul invocat de conducerea Întreprinderii Calea Ferată din Moldova este numărul mic de pasageri.
„Se preconizează ca din data de 18 ianuarie 2016, cursa Cișinău-Ungheni-Chișinău și Ungheni-Bălți-Slobozia-Ungheni să fie anulate din cauza numărului mic de pasageri. La moment, specialiștii CFM, lucrează asupra unui nou grafic pentru a nu crea dificultăți pasagerilor și nimeni să nu aibă de suferit ”.
Nici angajații CFM nu sunt de acord cu anularea curselor. Ei spun că le este greu să ajungă la serviciu și solicită să fie restabilită cursa Chișinău-Ocnița.
„Sunt lucrător la calea ferată. Nu suntem de acord cu asta. Am lucrat zeci de ani și acum nu avem cu ce ajunge la lucru. Cursa Ocnița trebuie restabilită și cu oprire la fiecare stație. Ar fi mulți pasageri și totul ar fi bine”.
În timp ce în Republica Moldova cursele de tren sunt anulate din lipsă de pasageri, acum trei ani autoritățile din Japonia au luat decizia de a nu sista o rută de tren care transport doar o singură persoană. Este vorba de o elevă care ia acest tren atunci când pleacă la școală. Cursa va fi anulată abia după ce tânăra va absolivi instituția de învățământ în luna martie anul curent.
Comentariile sunt închise